CHRISTIANIA NORDSTRAND

Velkommen til Christiania Barnehave Nordstrand! Barnehagen holder til i rolige og barnevennlige omgivelser i Nordstrand bydel og har kort vei til grøntområder. Vi benytter oss i stor grad av musikk, kunst og drama som formidlingsmetode i vårt pedagogiske arbeid med barna. Våre grunnverdier er kjærlighet, kreativitet og humor. Vår visjon er at alle barn skal få oppleve det unike i seg selv.

Barnehagen er delt inn tre avdelinger.

Sol: 18 barn i alderen 3-6 år og 3 voksne.

Måne: 20 barn i alderen 2-6 år og 3 voksne (100%) + 1 voksen (80%)

Stjerne: 15 barn i alderen 1-3 år og 5 voksne.

Vi har ca. 13 åresverk i grunnbemanning fordelt på 1 daglig leder, 5 pedagoger, 3 barne- og ungdomsarbeider og assistenter.

I tillegg har vi 40% kjøkkenassistent.

Mattilbudet i barnehagen: Barna serveres et varmt og et knekkebrød måltid hver dag samt frukt og grønt. Vi har kjøkkenassistent tirsdag, onsdag og fredag.

Vi har en meny som rullerer hver fjerde uke med gode sunne alternativer til barna.

Våre styringsdokumenter:

Link til barnehagens hjemmeside på Oslo kommune

ÅRSPLAN CBH NORD 2022-23

vedtekter 01.08.18